.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور قاطع معاون استاندار به فرمانداران مازندران
یونسی : معتادان را شناسائی و دستگیر کنید
یونسی خاطرنشان کرد: 375 خانه در محله آلوده عباس‌آباد نکا در یک شب در محاصره قرار گرفتند و تک تک خانه‌ها بازرسی و پاکسازی آن انجام شد و نیز پس از پاکسازی محلات آلوده با ایجاد برخی زیرساخت‌ها مانند آب، برق، گاز، خانه بهداشت و فاضلاب مشکلات در این زمینه در آنجا برطرف شد....

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: به فرمانداران سراسر مازندران اعلام شد در هیچ شرایطی نباید معتاد آزاد و رها در شهرستان‌های بماند و به همین منظور باید تمامی معتادان در سراسر مازندران شناسایی و دستگیر شوند.

علیرضا یونسی در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که با حضور مدیران شهرستانی و استانی در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که اپوزیسیون‌های برانداز فعالیت دارند، مازندران درخشان‌ترین دوره امنیت خودش را دارد چون مردم اجازه فعالیت به این جریان‌ها را نمی‌دهند.

وی از کاهش برخی آسیب‌ها در حوزه انتظامی نظیر سرقت، اعتیاد و مواد مخدر خبر داد و افزود: با تمهیداتی که در یک‌سال اخیر در شهرستان‌ها انجام دادیم برخی مؤلفه‌ها مانند سرقت‌های خُرد و کلان، نزاع و درگیری دسته‌جمعی و تجاوز به عنف برای نخستین‌بار در 10 سال اخیر با کاهش چشمگیری روبه‌رو‌ است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: در حوزه کشفیات نیز سرکردگان توزیع و فروش مواد مخدر شناسایی شدند که به همراه تعداد زیادی از خرده فروشان شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه محلات آلوده در مازندران از دیگر آسیب‌ها در استان است، تصریح کرد: 29 محله در مازندران آلوده است.

یونسی خاطرنشان کرد: 375 خانه در محله آلوده عباس‌آباد نکا در یک شب در محاصره قرار گرفتند و تک تک خانه‌ها بازرسی و پاکسازی آن انجام شد و نیز پس از پاکسازی محلات آلوده با ایجاد برخی زیرساخت‌ها مانند آب، برق، گاز، خانه بهداشت و فاضلاب مشکلات در این زمینه در آنجا برطرف شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندران به عنوان پایلوت برخورد با محلات آلوده در کل کشور شد، تصریح کرد: آلوده‌ترین محله مازندران با سرعت بسیار بالایی پاکسازی شد و اکنون میزان آلودگی محلات در مازندران به زیر 10 درصد رسید و با برنامه‌ریزی‌هایی که در دست داریم تا پایان سال تمامی نقاط آلوده را پاکسازی کنیم.

وی تاکید کرد: به فرمانداران سراسر مازندران اعلام شد در هیچ شرایطی نباید معتاد آزاد و رها در شهرستان‌ها بماند و به همین منظور باید تمامی معتادان در سراسر مازندران شناسایی و دستگیر شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حامی 23 آبان 1393
اقای یونسی با تشکر
ولی دستگیر کردیدکه چند ماه دیگر آزاد می شوند!!! چه فایده؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
شهرام اطاقسرایی 23 آبان 1393
اقای یونسی بزرگوار درسته مناطق الوده شهرباید پاگسازی بشه تاامنیت برگردد این عوامل الوده شدن مناطقی از شهر بخاطر چیه بخاطر مشهور بودن جوان . اساس قدرتنمایی جوان. یابخاطر الگوبرداریی بخاطر ماهوارهست بخاطر خوا ندن بیشتر درس یااز سیگاربه موادمخدر رسیدن یاعوامل دیگر چراچاره جویی نمیشه چرا کشیدن سیکار به مدارس راهنمایی رسیده شاید مدارس ابتدایی چرادختران دانشگاه کنارگوشه دانشکاه خلوت می کنند سیکار یا قیلان می کشند ایا اینها بخاطر سطح بالایی فرهنگ که امسال جنابعالی مسول ان هستید یا باید توسط شماها بعنوان مسول چاره اندیشه شود یامثل بعضی ها باید ریشه یابی شود هزینه ملیاردی میخواد تاریشه یابی شود اقای یونسی بزرگوار هروز تویی روزنامه توسایتهای مختلف داریم میخوانیم اعتیاد باعث بی قید وشرط مرد یازن نسبت به خانواده وجامعه هستیم باعث بیماریهایی فراوان مثل ایذ هستیم خواهشن به اطراف بنگریید بقول سهراب چشمها راباید شست الان کاربجایی رسیده که احتیاج به شست چشم نیست چراباید اینجورباشه همه مسولان کی باید ازجان مایه بگذارنند تااین مشکل اساسی رو حل کنند متولیش کیه کدام سازمانه ای اقای بزرگوار ماجهان سوم هنوز اندرخم یک کوچه ایم به نظر شما مملکت اسلامی باید این جورباشه چرا معتاد چرابی بندباری چرا؟؟؟؟؟یاجناب عالی به درجه دکترا ؟؟؟؟نرسیدید که باید برسید جواب بدین خواهشن اگر بحثی رااغاز کردید قاطعنانه به سرانجام بروسنیداین همه خرابی بی بندباری جامعه نشانه سحطی نگریی مسولان جامعه پیکیر نبودن قاطع نبودن مسولان جامعه پس کی امسال جناب عالی حرف سید علی رامیخواهید سرلوح کارخود قراردهید تامملکت اباد گرددمعتادبیماربیش نیست حال بماند باعث بانیش چیه کیه ریشه یابی کنید دنبال عواملش بکردیید سروسامان بخشید برای جناب کاریی نداره دنبال عوامل عللل کار جلوکیریی کاروسرسامان بخشیدن این موضوع خانمان سوز ایاجناب عالی خبردارید چندمین کشور جهان مصرف کننده مشروبات الکلی درجهانیم؟؟ازجناب عالی انتظار بیشتر ازاینهارو داریم ازجناب عالیه خواهشمندیم سروسامان دهید بهاین موضوع که علت زیادیی ازناهنجاریهای جامعه است بقول استاد مون ممنون ممنون .>؟؟؟
کارگر چوب و کاغذ 23 آبان 1393
آقای یونسی از هیئت مدیره شرکت چوب و کاغذ مازندران چه خبر ؟ حق الجلسه و پاداش ها واریز شد ؟
سیدمحمد 22 آبان 1393
همه رو دستگیر کنید و قبل از رفتن به زندان رها کنید الکی حرف نزنید به قول بابا پنجعلی الکی میگه
نا شناس 23 آبان 1393
اعتیاد محصول بی عدالتی ها* تبعیض* تضیع حقوق *بیکاری *پارتی بازی ........ووووووو اقای امنیتی اروم با برنامه بقول باباپنجعلی الکی میگه
حبیب 23 آبان 1393
آقای یونسی برای شما متاسفم ! معتاد مجرم نیست که دستور دستگیری اش را می دهید . معتاد بیمار است و باید درمان شود . مشکل این است که شماها فکر می کنید با دستگیری معتادین مشکل حل می شود .
شهروند 23 آبان 1393
آقای یونسی اگر جوانان تحصیلکرده که بعلت بیکاری روی به اعتیاد می آوردند دارای شغل باشند هیچ موقع بسمت اعتیاد نخواهند رفت مازندران دارای بیشترین جوان تحصیلکرده بیکار در مقایسه با سایر استانها است با اینکاری که دولت تدبیر با بخشنامه ای که جلوی استخدام در دستگاههای دولتی را گرفته دیگه واویلا... پس با برنامه ریزی درست تلاش در رشد صنعتی استانمان با محوریت صنایع تبدیلی بکنیم که دردی بر مرهم پدر و مادر جوانان تحصیلکرده بیکارمان باشد و جامعه از تبعات اجتماعی بیکاری رهایی یابد و بالطبع نابهنجاریهای اجتماعی نیز کاسته میشود. اما با وجود عدم برنامه ریزی درست در استان حالا حالا جوانانمان باید در درد و رنج باشند . چون ما هنوز در ابتدایی ترین موضوع برنامه ریزی و بودجه ریزی در استان مشکل داریم چه برسد به بقیه ی مسائل . بند واو را میگویم که شما بهتر میدانید چیست !!! در موضوع بند واو که مربوط به حقوق کارمندان استان هست طبق اطلاع از معاونت برنامه ریزی ریاست محترم جمهوری مازندران جزء بحرانی ترین استانها است یعنی نتوانستیم حقوق کارمندانمان در یکسال را بببه حدود تقریبی محاسبه کنیم و به تهران اطلاع دهیم یعنی محاسبه ما خیلی اشتباه داشت که وضعیت بحرانی داریم با واقعیت خیلی دور بود. ما چطور میخواهیم برنامه ریزی براساس فرضیه های نامعلوم و به فعلیت نرسیده داشته باشیم. اینهاست مشکل استان ما عدم برنامه ریزی جناب . جناب یونسی جهت استحضار . مدیر محترم شمال نیوز لطفا درج نمایید تا جناب یونسی ملاحظه فرمایند.
سید 23 آبان 1393
خداییش باهاشون برخورد کنید.مردم از این موضوع و آسیبهایی که دارن برای فرزندانشون و اجتماع ایجاد میکنند نگرانند.
نا شناس 23 آبان 1393
اقاي يونسي فرض بر اين كه دستگير شده اند ايا مشكل حل ميشه ؟مديريت كنيد نه محروميت اقاي يونسي چرا بدنبال راه حل ان نميرين خودتان برايشان شغل ايجاد كنين تا فرصت نداشته باشن دنبال مواد مخدر بروند شغلهايي نظير بلوك زني جوشكاري بنايي و...... و پيمانكار انها هم ستاد مبارزه با مواد مخدر باشند اعضاي ستاد هم ديگر از دولت حقوق نگيرند ببين ان موقع معتاد پيدا ميشه
داریوش صفایی 24 آبان 1393
بسیاری ازناهنجاری های اجتماعی ازقبیل سرقت و...توسط این قشر انجام میشود.لذاجمع آوری ونگهداری آنان در مراکز بازپروری از جمله اقدامات اصولی وعلمی است که در حال انجام است.وهمه باید ازاین اقدام پسندیده حمایت کنیم.واقعا برای استان ما زشت نیست که با اینهمه از محلات آلوده مواجه میباشد.ما ضمن حمایت همه جانبه ازاین عمل کارشناسانه ازمسئولین عزیز میخواهیم که با قوت وبا توکل برخدا به تلاشهایشان ادامه دهند.اجرتان باخدا



سرگرد احمد رضا عباسی 24 آبان 1393
من در حوزه مبارزه با مواد مخدر کار میکنم اقدامی که در استان مازندران در مقابله با محلات آلوده شروع شده است درکل کشور بی نظیر است وهمین امر سبب کاهش برخی از آسیبها در استان شده است.به سهم خودم از عزیزان دست اندر کار ازجمله آقای یونسی وسردار جعفری نسب که با برنامه ای حساب شد ه عمل میکنند تشکر میکنم.
علی فلاح 24 آبان 1393
همه سازمانهای مردم نهاد استان ازکار علمی و کارشناسی شده مجموعه عوامل محترم دست اندر کار مقابله با محلات آلوده استان حمایت میکنند/نمونه بارزوبسیار درخشان آن محله صددرصدآلوده عباس آباد نکا بود که بمثابه غده ای چرکین در قلب شهر نکا خود نمایی میکرد.هرکس که قبلا محله عباس آباد نکا را دیده است الان ببیند متوجه میشود که چه تلاش بزرگی انجام شده است .واین محله وسایر محلات بازسازی شده دربسیاری از حوزهها متحول شده اند. به عوامل این کارخوب دست مریزاد میگوییم.
محمد 24 آبان 1393
آقاي يونسي بفرض همه را دستگير كرديد. بعد از دستگيري آيا امكانات براي رفع بيماري آنها در استان مهيا هست ؟ لطفاً كمي تفكر كنيد و دتور رضاخاني صادر نفرمائيد. بگيريد و بكشيد و ...........
حقیقت گو 23 آبان 1393
شاید به مذاق آقای یونسی خوش نیاید اما مشکل اعتیاد با دیتگیری حل نمی شود . مشکل اعتیاد ریشه اش در بی کاری است . چرا باید برخی مثل شما آقای یونسی چند شغله باشند و حتی پس از بازنشسنگی دوباره یرکار بیایند و حتی پا را فراتر بگذارند و عضو هیئت مدیره چند جا مثل صنایع چوب و کاغذ و ... شوند و برخی از جوانان ما بی کار باشند . شما دستور دستگیری بدهید اما چیزی درست نمی شود . خدا وکیلی مشکل از خود شماست
عباس احمدی 25 آبان 1393
ایا باید جلوی بیماری وفساد در محلات آلوده را گرفت ویا نباید گرفت.هرعقل سلیمی برمقابله و پیشگیری از فساد دراین محلات بمنظور جلوگیری از گسترش ازیکطرف ومقابله هدفمند وحساب شده با این بیماری مزمن تاکید دارد واقعا آدم تعجب میکند از اینکه جمعی کاردان وباتجربه ومخلص درحال تلاش برای بهبود وضعیت بعد از چندین سال که ازعمر این محلات میگذرد و مردم این مناطق از فساد آنان عاصی شده اند آسمان را به ریسمان میبافند وبجای پیشنهاد سازنده درخصوص بهبود وضعیت بعضی مطلب غیر منطقی را مطرح میکنند بنظرم همه باید ازاین نمونه از کارهای خوب حمایت کنیم خانواده ما در نزدیکی ترک محله مینشینیم بخدا بعداز برخورد حساب شده نیروی انتظامی وسایرین ماههاست که باآرامش زندگی میکنیم ومردم محله ما وروحانی مسجد دربعضی از شبهاکه موضوع وضعیت محله بمناسبتی مطرح میشود همه کسانی را که باعث وبانی آرامش در محله شدندوبا ادمهای فاسد برخورد کردند دعا میکنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.